Al priority | alp | első védelem +cd

Original price was: 364.140 Ft.Current price is: 280.110 Ft.

Cikkszám: ANTI-ALP_elso Kategória:
5 nézik most ezt a terméket!
Fizetési partnerünk a Barion

Leírás

A világhírű, sokszoros tesztgyőztes ALP lézerblokkoló és parkolószenzor. Legújabb, Hw.4-es verzió, új GPS funkciókkal!
Radikális teljesítmény, kifinomult technológiai újítások. Használatával könnyedén megelőzhető a gyorshajtás. 1db szenzorral, a jármű első vagy hátsó védelmére. Opcionális funkciók: okostelefonos használat és frissítés, HiFi magyar beszéd visszajelzés, műholdas funkciók. 
– A Vortex Radar tesztgyőztese 2019-ben

 

2019. szeptember 20. – MEGÉRKEZETT A HW.4-ES AL PRIORITY!

Az új, Hw.4-es verzió újdonságai: 

– Amplifikált, megnövelt és optimalizált memória kapacitás és sebesség az új, és jövőbeli funkciókért;
– A memória növelésnek köszönhető mérhető teljesítmény növekedés, augmentáció;
– A korábbi szürke helyett új, fekete színű központi egység;
– Új, műholdas funkciók: a GPS vevő immár alap tartozék, így több műholdas funkcióval is bővült a készülék működése, úgy mint:

– Sebességfüggő aktív védelem (blokkolás) funkció:
a beállított sebességérték alatt (pl. 30km/h) az AL Priority rendszer nem blokkolja a mérőeszköz jelét csak jelzi és/vagy parkolószenzorként üzemel (opcionálisan választható).

– AutoLID funkció:
a funkció bekapcsolásával a blokkolás automatikusan megszűnik, amint lelassulunk a kalibrált sebesség alá (pl. 130km/h), így nem kell a lekapcsolással foglalkoznunk, feleslegesen nem tartjuk fel a traffipaxot, az leolvashatja a már csökkentett sebességünket;

– A blokkolásnál beállított sebességhatár alatti aktivitás funkció:
kiválasztható, hogy a beállított sebességérték alatt haladva az AL Priority rendszer csak parkolószenzor (“csak PDC”) vagy parkolószenzor és jelzőkészülék (mérés esetén jelez, de nem blokkol) üzemmódban (“PDC+DLI”) működjön;

– Sebességfüggő parkolószenzor funkció:
az ennél a funkciónál beállított sebesség érték felett haladva a parkolószenzor funkció kikapcsol;

– ESO-blokkoló ALP szenzorok (hamarosan!) kezelése:
az ESO egy csak autópályákon, magasabb sebességnél használatos sebességmérő rendszer (áthaladást figyelő érzékelőkkel dolgozó eszköz), így alacsonyabb sebesség esetén nincs szükség az ESO eszközök elleni védelem aktiválására. A sebesség meghatározásához elengedhetetlen az AL GPS műholdas vevő.
– Fejlettebb statisztikák készítése a pontosabb, részletgazdagabb GPS adatoknak köszönhetően (hely, idő, sebesség stb.);
– Radarjel szűrő funkció (ARF) csatlakoztatott speciális radarantenna esetén, a kevesebb vakriasztás eléréséhez: 
kiszűrhető a saját járművünk vagy más járművek radaros elven működő vezetéstámogató rendszerének (fékasszisztensének) jele, valamint a vakriasztást okozó radarforrások (pl. automata ajtó) frekvenciájának elraktározása, kizárása. Összesen 16 frekvenciajel tárolható el a készülékben, melyeket az AL Priority csak akkor fog jelezni, ha az eltárolt frekvenciajelnél erősebbet érzékel. A radarjelek eltárolásához BlueTooth modul, okostelefonos kezelés szükséges.
– Gyorsulás mérő funkció: 0-60 mérföld/óra (A funkcióhoz HiFi kontroll szett szükséges!)  
– A jövőben érkező további GPS funkciók, műholdas fejlesztések (hamarosan!);

  

AL PRIORITY | ALP | Első védelem, egy szenzorral

 
Az AL Priority a patinás AL gyártó teljesen új multifunkciós autós termékcsaládja, az AL Priority, vagyis az ALP, a legális lézerblokkoló, parkolószenzor. Az ALP az AntiLaser G9RX2 utódja, mely széria olyan szintet képviselt a nemzetközi piacon is, amit nehéznek tűnhetett megugrani a gyártónak. A Priority-vel viszont – látva a fejlesztések, innovációk sorát – ez sikerült. Nem is kevéssel.   
 

Mi is az AL Priority? 

Egy okos lézer alapú autós készülék. Okos, mert fő funkcióját tekintve ugyan parkolószenzor, de extrém ellenállást biztosít a működését zavaró lézeres jelekkel szemben (pl. lézeres traffipaxok) is. Amikor ilyen interferenciát érzékel, megpróbálja helyreállítani saját működését, ellen jelet bocsátva ki.  

Ha az érzékelt (és blokkolt) jel traffipaxból érkezik, a készülék pár másodperc (állítható!) után kikapcsol, illetve újraindítja magát. Az ALP ekkor már nem zavarja a sebességmérő jelét, a sebességmérés szabadon elvégezhető. Az említett időtartam alatt persze a sebesség korrigálása is megtörténhet. 

Az ALP közlekedésbiztonsági igazolással (e26) rendelkezik, a járműre szabadon felszerelhető. 

5 szenzorig bővíthető!

 

Elit fejlesztések, innovációk, egyedi tulajdonságok


Választható üzemmódok:

– csak parkolószenzor;

– parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés;

– parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés és blokkolás; 


Az AL Priority egy ténylegesen jól használható parkolószenzor, 8 fokozatban állítható parkolási érzékenységgel.

Az ALP rendszer központi egységéhez csatlakoztatható opcionális kiegészítők sora:

– Android, iPhone okostelefon BlueTooth modul, a gyönyörű kijelzőért, s az érintőképernyős kezelésért, telefonos frissítésért. Vezéreld Te is telefonodról lézerrendszered!;

– “Hi-fi” kapcsolószett, a beszélő üzemmódért;

– radarérzékelő fej (ALP Radar Base vagy Radar GPS+), mely a készüléket képessé teszi a radaros traffipaxok jelzésére is;


A készülék – a világon elsőként és jelenleg egyedüliként – központi egységében két processzorral dolgozik (16/32bit), melyek 100MHz feletti működési sebességet biztosítanak, kiemelkedő, eddig nem tapasztalt reagálási gyorsaságot adva ezzel minden helyzetben.


Az AL Priority szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik a piacon általános 2 darabbal szemben. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. Az ALP-ben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is a versenytársakhoz képest, az átlósan érkező jelek érzékeléséhez is.


A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP legalább 40-100%-kal jobban teljesít mint a többi készülék a piacon, így kevesebb, feleannyi szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez.


Az AL Priority az első olyan készülék a hasonló készülékek piacán, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható. Ennek lényege az egyszerűség:

A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com – magyar nyelven is!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva és a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik. 

A pendrive tolvajkulcsként is működhet: ha ezt a funkciót használjuk, amikor a készülék központi egységéből kihúzzuk a pendrive-ot, a készülék használhatatlanná válik más számára.

A hardverkulcs a lehető legbiztosabb “titkosítás”. A piacon lévő rendszerekkel szemben (többállású kapcsolók, parkolószenzor kapcsolók), az ALP készülékeknél ha úgy akarjuk, csak a hardverkulcs segítségével lehet a blokkolási funkciót élessé tenni, illetve inaktiválni. Ha a hardverkulcsot eltávolítjuk – kihúzzuk a készülék központi egységéből – a készülék a sofőr kívánságától függően csak parkolószenzorként üzemel, vagy be sem kapcsolható.

Bármilyen típusú USB pendrive használható a készülékhez!

Az ALP megkülönbözteti az első, ill. a hátsó (ha van) szenzort, szenzorokat, így a veszély irányáról is információt kap a felhasználó. A továbbfejlesztett önteszt funkciónak köszönhetően a készülék azonnal jelzi, ha egy adott szenzor nincs a helyén a csatlakozóban, vagy bármi probléma lépett fel, a hely pontos jelzésével.
Az AL Priority rendszerhez a világon elsőként 5db szenzor is csatlakoztatható!


A Priority rendszer online frissíthető magyar nyelvű felületen, az alpupdate.com -on. A folyamatosan érkező fejlesztések egyszerűen feltölthetők a készülékre.

A kalibrálás az USB pendrive használatán kívül elvégezhető a készülék kontroll paneljével is.


Teljesítmény kategóriájának legkisebb kerületű szenzorával rendelkezik. Könnyen, kis helyen is elhelyezhető a járművön – ezt szolgálja az érzékelő fej különleges oldalsó-hátsó kábelkivezetése is. Az ALP-nél nem csak a központi egységben, hanem a külső szenzorban is processzor dolgozik a legkiemelkedőbb teljesítményért, minden körülmények között.
A szenzor mérete: 30 x 14 x 57mm
A parkolószenzor lézerdiódája a 905 nanométeres hullámhosszon működik, mely megegyezik a rendőri lézeres sebességmérők, lézeres traffipaxok működési tartományával, így a parkolószenzor működését a beérkező idegen lézerjel zavarja. Ezt érzékelve az ALP jelzi a sofőrnek, hogy a parkolószenzor átmenetileg nem tudja ellátni feladatát, és automatikusan megpróbálja helyreállítani az érzékelést: gyors sorozatban impulzusokat bocsájt ki, és ellenőrzi a visszaverődő jeleket. Ez megzavarja az idegen jeleket sugárzó készüléket (pl. lézeres traffipax), ezért az ALP az előre beállított 1-9 másodpercen belül – állítható, a gyári alapbeállítás: 4mp – automatikusan lekapcsol, hogy ne gátolja az esetleges további mérést. Ezen idő alatt a sofőr lelassíthat, korrigálhatja sebességét, elkerülve ezzel a büntetést. A védelmi (blokkoló) funkció teljesen kikapcsolható a készülékben.

Egyedi zavarási technológiáját nem vagy csak redukáltan mutatják ki a külföldi sebességmérők (itthon nincs olyan lézer használatban, melyben lenne ilyen funkció): a készülék nem indikál “jammed” kódot a mérőeszközökön. Mivel a készülék többcélú lézerrendszer, többek között parkolószenzor, így külföldön is nagy biztonsággal használható.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható – a vezetőt a műszerfalba illesztett LED tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.

Technikai jellemzők:
Adóvevő egység:
  • Mikroprocesszoros vezérlés
  • Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.
  • Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
  • Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
  • Minden típusú sebességmérő lézer zavarása
  • Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
  • Rozsdamentes kivitel
  • 8 fokozatú parkolószenzor
  • Polikarbonát gyűjtő/szórólencse
  • Méret 30x14x57mm
Belső egység (központi egység):
  • Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás
  • Rádió némítás kimenet
  • Kontroll panel kimenet
  • Led visszajelző kimenet
  • 93dB erősségű riasztás
  • USB csatlakozó programfrissítéshez
  • Beépített biztosíték
  • GPS antenna/radar antenna bemenet
A termék egy szenzort tartalmaz, előre (vagy hátra) történő felszereléshez.


Tesztelt lézeres berendezések: 

ARH CAM-S1 (Magyarországon jelenleg aktív sebességmérő lézerek)
SCS-101
SCS-102
SCS-103
Fáma lézer I
Fáma lézer II
Fáma lézer III (Magyarországon jelenleg aktív lézerek sebességmérő lézerek)
Fáma Shot III
LightFáma III, III/DV
LTI Marksman 20.20
LTI Multalaser
LTI UltraLyte, LR, 100, 100LR
LTI UltraLyte Compact
LTI 200, 200LR, LRB
Redflex – Lasercam
Redflex – Lasercam NT
Jenoptik – LaserPatrol
Jenoptik – Laveg, Video-Laveg
Multanova – StarLaser
Robot – TraffiPatrol, V
Sagem – MestaLaser
Sagem – EUROLaser
Truvelo – Lidar, D-Cam
Kustom – ProLaser I
Kustom – ProLaser II
Kustom – ProLaser III
Kustom – Pro-Lite
Kustom – LaserCam II
Riegl – LR90-235
Riegl – FG21-P
Stalker – LZ-1
Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
Cleartone – Stealth SpeedLaser
Traffic Observer – LMS 291/221/04/05
TraffiPatrol XR
TraffPatrol V
LTI – TruSpeed
LTI – TruSpeed 2
LTI – TruCam
LTI TruSpeed S
Vitronic – PoliscanSpeed
Camea – Unicam section control
Unipar – SL700
RedSpeed – SpeedGuard
TSS Laser 500
Laser Ally
Amata Videolaser
Zurad Rapid Laser